GTC

Ogólne warunki sprzedaży dla strony internetowej www.lovauto.pl
 


Housses auto DBS

Identyfikacja Nazwafirmy: /JPC Status prawny i kapitał zakładowy: SAS z kapitałem zakładowym w wysokości 3 210 000 EURWewnątrzwspólnotowy numer VAT: FR 30 353 179 237


Siedziba główna: JPC EUROPE, Mieleszyn 93, PL 62212 Mieleszyn Polska, telefon: 614295311Strona internetowa: www.lovauto.pl

Siret: 353 179 237 000014

 Kod APE/NA: 4791A

Niniejsze ogólne warunki sprzedaży mają zastosowanie do wszystkich zamówień składanych na stronie internetowej www.lovauto.pl.
Housses auto DBS Niniejsze ogólne warunki określają prawa i obowiązki oraz osób ją odwiedzających lub Klientów w kontekście sprzedaży Produktów oferowanych na stronie internetowejwww.
l ovauto.pl. Klient potwierdza zapoznanie się, w momencie potwierdzania zamówienia, z poniższymi ogólnymi i szczególnymi warunkami sprzedaży (kodami promocyjnymi). Niniejsze ogólne warunki sprzedaży stanowią całość praw i obowiązków stron.  

Przody Komplet Lovauto.pl oferuje produkcję na zamówienie dywaników samochodowych na miarę, 3-częściowych, 4-częściowych, MPV lub bagażnika w kolorze czarnym, szarym lub beżowym, pokrowców samochodowych na miarę lub w komplecie w różnych kolorach, a także półfabrykatów plandek.

Obowiązującymi ogólnymi warunkami sprzedaży są warunki obowiązujące w dniu zatwierdzenia Zamówienia.

Potwierdzenie Zamówienia na Produkt oferowany na Stronie www.lovauto.pl oznacza akceptację niniejszych Ogólnych Warunków Sprzedaży, przy czym akceptacja ta nie wymaga odręcznego podpisu. "Podwójne kliknięcie" będzie traktowane jako dowód.

 

Art. 1: Definicje:

W niniejszym regulaminie następujące słowa mają znaczenie nadane im w tym artykule:

-Kody promocyjne i kody rabatowe: oznaczają identyfikatory komputerowe, które pozwalają na uzyskanie zniżki od cen wymienionych w art. 9 i które podlegają programowi specjalnie opisanemu w tym artykule,

-Zamówienie Sprzedaży: oznacza zamówienie złożone przez Klienta u Sprzedawcy na Produkty oferowane do sprzedaży w Witrynie,

-Konsument: oznacza Klienta, który odpowiada definicji "konsumenta" zgodnie z francuskim kodeksem konsumenckim lub, w stosownych przypadkach, prawem Unii Europejskiej w przypadku sprzedaży międzynarodowej,

-Gwarancja handlowa: odnosi się do gwarancji na Produkty należnej Klientowi od Sprzedającego, określonej w artykule 7 i która jest nałożona na gwarancję prawną,

-Produkt: oznacza przedmiot sprzedawany przez Sprzedawcę na mocy niniejszej umowy i zamówiony przez Klienta,

-Strona: odnosi się do strony Lovauto.pl zarządzanej przez Sprzedawcę lub jakiejkolwiek innej strony, aplikacji na smartfony lub nośnika cyfrowego również zarządzanego przez Sprzedawcę, która ją zastępuje lub uzupełnia, pod warunkiem, że Klient zostanie o tym poinformowany w rozsądny sposób,

-Przewoźnik: oznacza firmę, która będzie odpowiedzialna za dostarczenie Zamówienia do Klienta,

-Sprzedawca: oznacza firmę JPC.

Nie ma znaczenia, czy wymienione powyżej słowa są wyrażone w liczbie pojedynczej czy mnogiej, o ile są pisane wielką literą

 

Artykuł 2: Celle:

 

Niniejsze ogólne warunki sprzedaży mają zastosowanie do sprzedaży jakiegokolwiek Produktu sprzedawanego za pośrednictwem Strony. 

Wszyscy kupujący oświadczają, że zapoznali się i akceptują niniejsze ogólne warunki sprzedaży w momencie składania zamówienia.

Zatwierdzenie zamówienia oznacza akceptację niniejszych ogólnych warunków sprzedaży. 

 

Artykuł 3: Składanie zamówień:

 

Zamówienia składane są za pośrednictwem Witryny.

Klienci otwierają "konto klienta" w Witrynie, aby móc złożyć Zamówienie lub złożyć szybkie Zamówienie bez tworzenia konta.

Klient jest identyfikowany za pomocą podanego przez siebie adresu e-mail oraz wybranego przez siebie poufnego hasła.

W przypadku utraty hasła może odzyskać dostęp do swojego konta poprzez wysłanie wiadomości e-mail do Sprzedawcy za pośrednictwem Strony. 

Zamówienie jest ostateczne po zatwierdzeniu przez Klienta wszystkich etapów procesu zakupu.

Zgodnie z nowym artykułem 1127-2 francuskiego kodeksu cywilnego, po zatwierdzeniu Zamówienia, Klient zostanie niezwłocznie powiadomiony pocztą elektroniczną na adres, który podał na swoim "koncie klienta". Wiadomość ta będzie zawierać podsumowanie wszystkich warunków złożonego Zamówienia.

Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zawieszenia lub zamknięcia konta Klienta, który narusza postanowienia niniejszych Ogólnych Warunków Sprzedaży lub którego zachowanie nie jest zgodne z podstawowymi zasadami dobrego korzystania z Serwisu.

Osoba, której konto zostało zawieszone lub zamknięte nie może składać Zamówień w Serwisie bez uprzedniej autoryzacji służby Sprzedawcy.

Niewykonanie przez Klienta obowiązków wynikających z niniejszych Ogólnych Warunków Sprzedaży może skutkować zawieszeniem, a nawet likwidacją konta użytkownika Klienta, co nie zwalnia Klienta z odpowiedzialności odszkodowawczej odszkodowania, którego sprzedawca może żądać w przypadku udowownionego. odszkodowania, którego sprzedawca może żądać w przypadku udowodnionego uszczerbku w przypadku udowodnionego uszczerbku.

 

Artykuł 4: Wysyłka:

 

4.1: Warunek otrzymania płatności

Zamówienie może zostać wysłane tylko wtedy, gdy :

-Czek wysłany przez Klienta został otrzymany i zrealizowany przez Sprzedawcę, lub

-płatność online została potwierdzona przez serwis finansowy odpowiedzialny za transakcję, lub

-Sprzedawca został powiadomiony o dokonaniu płatności przelewem przez swój bank.

 

Po spełnieniu powyższego warunku wysyłka następuje w ciągu 10 dni roboczych dla dywanów i 15 dni roboczych dla pokrowców.

Jeśli płatność nie zostanie otrzymana w ciągu 10 dni roboczych od zatwierdzenia Zamówienia zgodnie z warunkami określonymi w niniejszym artykule, Zamówienie zostanie anulowane z mocy prawa, a przesyłka nie będzie należna.

 

4.2: Warunek zniesienia podejrzeń:

Wysyłka Zamówienia mogą zostać wstrzymane, jeżeli:

-Sprzedawca ma uzasadnione podejrzenie, że Klient dokonał nielegalnych transakcji, lub

-Urządzenia zabezpieczające proces płatności (SOGECOMMERCE) alarmowałyby obsługę klienta Sprzedawcy o anomalii lub ryzyku związanym z kartą bankową użytą do transakcji,

-Zapłata Zamówienia będzie utrudniona z powodu wpisu o wypłacalności Klienta lub ważności tytułu płatności.

 

Sprzedawca zastrzega sobie prawo do anulowania każdego Zamówienia, które przedstawia jedną z wyżej wymienionych podstaw do podejrzeń.

 

4.3: Stan dostępności Produktów

Oferty Produktów i ceny są ważne tak długo, jak długo są widoczne na Stronie i w ramach dostępnych zapasów materiałów.

W przypadku, gdy produkt jest niedostępny po złożeniu wielokrotnego zamówienia, kupujący otrzyma częściowe zamówienie lub zostanie poinformowany o anulowaniu zamówienia.

Klient otrzyma wówczas zwrot kwoty Zamówienia Sprzedaży, po powiadomieniu o niedostępności Produktów lub w terminie wysyłki określonym w niniejszych Ogólnych Warunkach.

Należy pamiętać, że zwrot pieniędzy pojawi się na koncie bankowym lub Paypal klienta w ciągu maksymalnie 14 dni.

Sprzedawca nie ma wpływu na dzień, w którym zwrot pojawi się na koncie.

W przypadku niedostarczenia przez dostawcę Produktu objętego gwarancją, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zaoferowania Klientowi Produktu lub akcesoriów o równoważnych właściwościach.

Odmowa lub milczenie Klienta w ciągu 7 dni powoduje anulowanie Zamówienia.

 

4.4: Terminy dostaw 

Sprzedawca zobowiązuje się do wysłania Zamówienia w szacunkowym terminie od 8 do 10 dni roboczych w przypadku produkcji dywanów oraz od 10 do 15 dni roboczych w przypadku produkcji pokrowców.

 

Art. 5: Dostawa i ewentualny zwrot zamówienia:

 

Wszystkie produkty oferowane przez Sprzedającego za pośrednictwem jego Strony są wykonywane na zamówienie.

Wszystkie terminy dostaw liczone są w dniach roboczych. Jest on określany przy każdym składaniu Zamówienia. W przeciwnym razie Produkt zostanie dostarczony w ciągu trzydziestu dni zgodnie z zartykułemL111-1 3° francuskiego Kodeksu Konsumenckiego.

Termin dostawy obliczany jest z uwzględnieniem czasu produkcji i transportu towaru. Produkty są dostarczane na adres dostawy wybrany przez Klienta w procesie składania Zamówienia.

Dostawa jest zapewniona na terenie Francji metropolitalnej i Belgii. Wysyłka do innego kraju nie jest możliwa, jeśli Sprzedawca nie zaznaczy tego wyraźnie na Stronie.

Dostawa odbywa się za pośrednictwem DPD POLSKA, GLS, w zależności od wyboru dokonanego przez Klienta za pośrednictwem Strony Internetowej, na adres podany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia. Niniejsza lista Przewoźników nie jest wyczerpująca i Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zażądania innego lub zakończenia współpracy z którymkolwiek z nich.

Cena transportu może ulec zmianie w zależności od zmian stawek stosowanych przez Przewoźnika. Szacowany czas dostawy to 48h-72h dni roboczych dla Francji metropolitalnej.

Jeżeli Klient nie poda dokładnego lub pełnego adresu, kosztami zwrotu przesyłki zostanie obciążony Klient.

Wszelkie wyjątkowe opóźnienia, które nie są zgodne ze zobowiązaniami Sprzedającego, spowodowane przypadkiem siły wyższej w rozumieniu prawa i orzecznictwa francuskiego, zostaną określone klientowi przez wspomnianego Sprzedającego i nie mogą być przypisane Sprzedającemu (przykład: zamknięcie zakładów produkcyjnych dostawcy) 

 

W przypadku nieobecności w czasie dostawy przez Przewoźnika pod wskazanym adresem, zawiadomienie o przejściu zostanie pozostawione w skrzynce na listy lub zostanie wysłana wiadomość pocztą elektroniczną. Klient musi skontaktować się z przewoźnikiem w celu ustalenia terminu dostawy.

Bez tej informacji paczka zostanie zwrócona do nas. Koszt zwrotu paczki zostanie obciążony klient.

W przypadku braku reklamacji Zamówienia w terminie 60 dni od jego zwrotu do Sprzedawcy, Zamówienie uważa się za zatwierdzone, a towar za wydany.

Również Sprzedawca oferuje koszty wysyłki w Metropolii Francuskiej dla przewoźnika Mondial Relay.

 

Sprzedawca przyjmuje zwroty Produktów na następujących warunkach:

Za powody zwrotu będą uważane następujące elementy

-wada lub jakość Produktu (po uprzedniej ocenie przez Serwis Posprzedażowy Sprzedawcy)

W przypadku Produktów wykonywanych na zamówienie: problem z szablonem Produktu (oczywisty błąd Sprzedającego w produkcji produktu lub przygotowaniu Zamówienia)

 

Następujące elementy nie będą akceptowane jako powód zwrotu

-wady jakościowe spowodowane niewłaściwym użytkowaniem/obsługą/instalacją Produktu (w tym dziury po papierosach, rozdarcia, plamy itp.) 

- Kolor pokrycia lub wykładziny(Zdjęcia i grafiki prezentowane na Stronie nie są umowne i nie angażują odpowiedzialności Spółki)

-W przypadku produktów wykonywanych na zamówienie i personalizowanych przez Klienta, jeśli problem z szablonem/wykonaniem Produktu wynika z błędów w informacjach podanych w momencie składania Zamówienia. (jeśli błąd pochodzi od klienta, zwrot nie zostanie przyjęty) 

 

Wniosek ten należy wysłać bezpośrednio do serwisu, klikając tutaj.

Wszelkie wnioski o serwis posprzedażowy muszą być składane do Sprzedawcy w ciągu 15 dni od daty dostawy. W celu wykonania usługi posprzedażnej należy wykonać zdjęcia klienta. Po upływie tego terminu reklamacje nie będą przyjmowane.

Żądanie musi wyraźnie wskazywać numer zamówienia i pełne dane kontaktowe klienta, aby umożliwić Lovauto wystawienie opłaconej z góry etykiety zwrotnej.

Po otrzymaniu produktów ich kontrola zostanie przeprowadzona przez odpowiedni dział Sprzedawcy. Po zatwierdzeniu przez ten ostatni, produkty zostaną naprawione / zmodyfikowane bezpłatnie lub zwrócone w ciągu około 10 dni roboczych, jeśli pierwsze rozwiązanie zostanie wykluczone przez Lovauto.

W przypadku zwrotów dywanów z powodu problemu z szablonem Sprzedawcy, klient będzie mógł wybrać, po otrzymaniu wadliwych dywanów, pomiędzy zwrotem pieniędzy Komplet lub produkcją nowych dywanów na miarę poprzez wysłanie arkusza wzorcowego do domu klienta. Wzornik zostanie zmierzony przez klienta, co zoptymalizuje dokładność pomiarów, a następnie zostanie wysłany na koszt sprzedawcy do biura projektowego sprzedawcy w celu bezpłatnej produkcji nowych dywanów.

 

Lovauto nie akceptuje żadnych zwrotów w przypadku niestandardowych zakresów:

- Maty gumowe, Best, Premium

Dywaniki - do butów: Gumowe, Najlepsze, Premium 

pokrowce - Wszystkie nasze wykonane na zamówienie (wszystkie kolory) 

Z 14-dniowego prawa do odstąpienia od umowy mogą skorzystać wyłącznie skarpety przeciwśnieżne i plandeki pół-niestandardowe. 

 

Artykuł 6: Warunki finansowe :

 

6.1: Ceny produktów

Ceny Produktów są podawane w euro, zawierają wszystkie podatki, ale nie zawierają kosztów wysyłki i obsługi, których kwota jest dodawana do ceny Produktu w momencie ostatecznego potwierdzenia Zamówienia.

Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany cen i parametrów technicznych Produktów wymienionych na stronie w dowolnym czasie. Produkty będą fakturowane na podstawie cen obowiązujących w momencie ostatecznego zatwierdzenia Zamówienia opisanego w artykule 3.

Zmiana ceny na jeden lub więcej Produktów może mieć charakter jednorazowy, ponieważ jest częścią operacji promocyjnej, o której decyduje Sprzedawca, a której czas trwania jest określony w czasie.

Produkty pozostają własnością Sprzedającego do momentu zapłaty pełnej ceny oferowanej przez Sprzedającego.

6.2: Środki płatnicze

Płatności można dokonać na kilka sposobów: kartą kredytową, poprzez 3-krotną płatność bez opłat (od 60 € zakupu) czekiem, przelewem lub przez PayPal.

Jednakże płatność czekiem może być dokonana wyłącznie czekiem wystawionym przez bank francuski. W przypadku Zamówień opłaconych czekiem: Klient powinien wysłać listem pocztowym wraz z czekiem (z numerem Zamówienia na odwrocie). 

Zamówienie Klienta uważa się za skuteczne z chwilą potwierdzenia zgody banków płatniczych, o której mowa w art. 3.

6.3: Dane bankowe

Sprzedawca nie przechowuje danych bankowych Klienta. Będą one wymagane przy każdym nowym Zamówieniu.

Wszystkie transakcje dokonywane kartą kredytową są przeprowadzane w ramach ścisłej poufności i szyfrowania dzięki systemowi SOGENACTIF firmy Société Générale lub innej podobnej usłudze świadczonej przez partnera placówki bankowej Sprzedawcy. 

6.4: Instrument płatniczy

Sprzedawca może przyznać udogodnienie płatnicze znane jako "trzy razy bez opłat", z zastrzeżeniem pewnych zastrzeżeń, które zostaną wymienione, w stosownych przypadkach, w momencie składania Zamówienia.

Jest to kredyt darmowy, który nie oznacza dla Klienta żadnych dodatkowych wydatków i ma termin spłaty poniżej trzech miesięcy.

Sprzedawca może, według własnego uznania, wycofać tę ofertę ułatwień płatniczych z Witryny w dowolnym momencie. Może również dołączyć wszelkie odpowiednie warunki do takiego ułatwienia płatności.

Wówczas wspomniany środek płatniczy nie będzie już dostępny dla Klienta.

6.5: Bez depozytu

Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie stanowi zadatku w rozumieniu art. 1590 Kodeksu cywilnego. Wszelkie zaliczki wpłacone przez Klienta na poczet Zlecenia, które nie zostaną wykonane, zostaną zwrócone bez zwiększenia.

6.6: Zaległe płatności

Wszelkie niezapłacone faktury mogą być przedmiotem działań prawnych. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dochodzenia od Klienta zaległych opłat bankowych, opłat prawnych i odsetek prawnych w granicach warunków przewidzianych przez obowiązujące prawo. (Obowiązujące artykuły to L111-8 kodeksu cywilnego postępowania egzekucyjnego i L121-21 kodeksu konsumenckiego).

W przypadku każdego zamówienia złożonego przez Klienta profesjonalnego zgodnie z ustawą nr 2012-387 z dnia 22 marca 2012 r, w przypadku braku płatności, zostanie zafakturowana stała rekompensata w wysokości 40 EUR za koszty windykacji poniesione przez Sprzedawcę.

Suma ta może być wyższa, jeśli poniesione prawnie możliwe do odzyskania koszty poboru przekraczają kwotę tej stałej rekompensaty.

 

Artykuł 7: Postanowienia dotyczące gwarancji:

 

7.1: Gwarancja prawna :

Przypomniane zostaną następujące artykuły:

-Sprzedawca jest związany rękojmią za wady ukryte rzeczy sprzedanej, które czynią ją niezdatną do użytku, do którego była przeznaczona, albo które tak zmniejszają ten użytek, że kupujący, gdyby o nich wiedział, nie nabyłby jej lub dałby tylko mniejszą cenę. 

-art. 1648 ust. 1 tego samego kodeksu: "Powództwo wynikające z wad czerwonych musi być wniesione przez kupującego w ciągu dwóch lat od wykrycia wady".

W ramach gwarancji prawnej Klient będący konsumentem może dokonać wyboru pomiędzy naprawą a wymianą towaru, z zachowaniem warunków kosztowych określonych w art. L.217-9 Kodeksu konsumenckiego. 

Prawna gwarancja zgodności obowiązuje niezależnie od gwarancji handlowej.

Klient może zdecydować się na realizację rękojmi za wady ukryte rzeczy sprzedanej w rozumieniu art. 1641 Kodeksu cywilnego, w takim przypadku może zdecydować się na odstąpienie od sprzedaży albo na obniżenie ceny sprzedaży zgodnie z art. 1644 Kodeksu cywilnego. 

Ponadto Klient będący konsumentem jest informowany o gwarancji zgodności przewidzianej w artykułach L. 217 5 i następnych francuskiego kodeksu konsumenckiego, która rozciąga się na dwadzieścia cztery miesiące od dostawy Produktu. 

7.2: Gwarancja handlowa 

Oprócz gwarancji prawnej przewidzianej w Kodeksie Cywilnym, do Zamówienia dołączona jest Gwarancja Handlowa opisana poniżej:

Sprzedawca udzielający na swoje Produkty Gwarancji Handlowej na przedwczesne zużycie materiałów tworzących jego Produkty, ograniczonej do bezpłatnej naprawy, wymiany artykułu, części lub akcesoriów uznanych za wadliwe przez Sprzedawcę lub zwrotu kosztów, jeśli producent zdecyduje, że dwa pierwsze rozwiązania są wykluczone.

Pokrowce na fotele samochodowe na zamówienie objęte są 2-letnią gwarancją handlową.

dywaniki samochodowe Wszystkie posiadają 1 rok gwarancji handlowej.

Punktem wyjścia dla Gwarancji Handlowej jest data wejścia w życie potwierdzenia zamówienia przesłanego pocztą elektroniczną po dokonaniu zakupu zgodnie z procedurą określoną w art. 3 niniejszych warunków ogólnych.

Po wygaśnięciu Gwarancji Handlowej, Sprzedawca nie będzie już przyjmował zwrotów (poza gwarancją prawną).

Gwarancja Handlowa nie ma zastosowania w przypadku normalnego zużycia Produktu, części lub akcesoriów Produktu. 

Korzyść z Gwarancji Handlowej zostaje utracona w przypadku pogorszenia się stanu Produktu z powodu niewłaściwej konserwacji, niewłaściwej obsługi lub niewłaściwego użytkowania produktu (dziury po papierosach, zaczepy, plamy itp.). 

Utrata korzyści z Gwarancji Handlowej następuje również w przypadku dokonywania napraw Produktu (zarówno na własną rękę, jak i przez profesjonalistę) bez uprzedniej zgody obsługi klienta Sprzedawcy.

 

Art. 8: Obsługa posprzedażowa:

 

Klienci są informowani o istnieniu serwisu posprzedażowego, z którym mogą się skontaktować pod następującym adresem

JPC GROUP (Lovauto.pl)

Serwis posprzedażowy

MIELESZYN 93

PL 62212 MIELESZYN

Polen

-Wszystkieprośbyo informacje, w szczególności dotyczące funkcjonowania Produktów, muszą być składane za pośrednictwem tego serwisu.

 

Art. 9: Warunki szczególne związane z kodami promocyjnymi :

 

Te specjalne warunki dotyczą wyłącznie wykorzystania Kodów Promocyjnych.

Kody Promocyjne (umożliwiające uzyskanie rabatów w euro, w procentach lub w postaci prezentów produktowych) rozprowadzane przez Stronę są ważne tylko na tej samej Stronie.

Na Stronie akceptowane są wyłącznie Kody Promocyjne wydane przez Sprzedawcę. Kody promocyjne polegające na udzielaniu rabatów w euro lub procentowo stanowią odliczenie od całkowitej kwoty Zamówienia Klienta.

Kody promocyjne mogą być wykorzystane do zapłaty za: Produkty, koszty dostawy lub do ofiarowania prezentu

Klient może wskazać Kod Promocyjny będący w jego posiadaniu w momencie potwierdzenia Zamówienia, z zastrzeżeniem jego ważności w momencie składania Zamówienia.

Dodatkowa kwota potrzebna do opłacenia Zamówienia w całości (obliczona jako różnica pomiędzy całkowitą kwotą Zamówienia a zyskiem z Kodu Promocyjnego) powinna zostać zapłacona przy użyciu różnych metod płatności oferowanych przez Sprzedawcę.

W ramach jednego Zamówienia akceptowany jest tylko jeden kod rabatowy (niezależnie od tego, czy jest to Kod Promocyjny czy nie) (niektóre kody rabatowe - Kody Promocyjne lub nie - nie mogą być łączone z innymi rabatami lub innymi akcjami na Stronie).

Ostatni wprowadzony kod jest tym, który zostanie zachowany.

Niektóre kody rabatowe są spersonalizowane i posiadają datę ważności. Kod rabatowy nie ma zastosowania do Zamówienia będącego już w trakcie realizacji. 

Kody kuponowe nie mogą być wymieniane na ich wartość finansową. Do kodów rabatowych stosuje się niniejsze Ogólne Warunki Sprzedaży.

W przypadku sprzeczności pomiędzy postanowieniem niniejszego artykułu a innym postanowieniem niniejszych OWU, pierwszeństwo ma postanowienie niniejszego artykułu.

 

 

Art. 10: Prawo do odstąpienia od umowy :

 

Zgodnie z artykułem L. 221-18 francuskiego Kodeksu Konsumenckiego, Klientowi, gdy jest Konsumentem, przysługuje okres ochłonięcia wynoszący 14 czystych dni od daty przejęcia towaru na zwrot jakiegokolwiek produktu.

pokrowceZ wyjątkiem produktów wykonywanych na zamówienie (Best, Premium, Rubber, ) przewidzianych w artykule L. 221-28 Kodeksu Konsumenckiego: 

"Prawo odstąpienia od umowy nie może być wykonywane w przypadku umów o dostawę towarów wykonanych na zamówienie lub wyraźnie zindywidualizowanych (np. meble wykonane na zamówienie).

Formularz odstąpienia od umowy jest udostępniany przez klienta na stronie klikając tutaj

Zgodnie z punktami 4° i 5° artykułu L. 221-228 Kodeksu Konsumenckiego, to prawo do odstąpienia od umowy jest nieważne, jeśli Produkty były używane w sposób, który nie może być uznany przez rozsądną osobę za zwykłą jazdę próbną.

Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonania tej oceny z uwzględnieniem stopnia zużycia zwracanego produktu i widocznych śladów użytkowania.

Produkty muszą być zwrócone w oryginalnym opakowaniu, w idealnym stanie i z dołączonymi wszystkimi dostarczonymi akcesoriami (w ramach oferty).

Konsument będzie wcześniej kontaktował się ze Sprzedawcą za pośrednictwem poczty elektronicznej klikając tutaj

Sprzedawca zastrzega sobie prawo do nieuwzględnienia przesyłek, dla których brak jest jednoznacznej identyfikacji nadawcy (nazwisko, imię, adres, numer zamówienia, numer zwrotu).

Zwrot wszystkich zamówionych Produktów skutkuje pełnym zwrotem wpłaconych kwot.

Koszt odesłania towaru ponosi Klient.

Sprzedawca zobowiązuje się, po otrzymaniu zwrotu, do zwrotu wpłaconych kwot w terminie 14 dni.

Zwroty te należy wysyłać wyłącznie na następujący adres

JPC GROUP (Lovauto.pl)

Obsługa zwrotów

MIELESZYN 93

PL 62212 MIELESZYN

Polen

KLAUZULA SZCZEGÓLNA LOVAUTO.PL

Zgodnie z artykułem L120-20-1 francuskiego kodeksu konsumenckiego, klient ma 14 dni na zwrot dowolnego produktu od daty odbioru towaru.

Z wyjątkiem pokrowców i dywanów wykonanych na zamówienie, o których mowa w artykule L121-21-8 kodeksu konsumenckiego: 

"prawo odstąpienia od umowy nie może być wykonywane w przypadku umów o dostarczenie towarów wykonanych na zamówienie konsumenta lub wyraźnie zindywidualizowanych (np. meble wykonane na zamówienie)

Po rozpoczęciu produkcji nie ma już możliwości anulowania zamówienia. 
 

Produkty Lovauto nie będą stanowić podstawy do wycofania naszych niestandardowych asortymentów:

- Maty gumowe, Best, Premium

Dywaniki - bagażnika: gumowe, Best, Premium 

pokrowce - Wszystkie nasze wykonane na zamówienie (wszystkie kolory) 

Jedynie skarpety przeciwśnieżne i plandeki korzystają z 14-dniowego prawa do odstąpienia od umowy.

 

Prawo do odstąpienia od umowy jest nieważne, jeżeli produkty były używane w sposób, który nie może być uznany przez rozsądną osobę za próbę użycia. Lovauto.pl zastrzega sobie prawo do dokonania takiej oceny na podstawie stopnia zużycia zwracanego produktu oraz widocznych śladów użytkowania.

 Klient jest odpowiedzialny za koszty zwrotu towaru.

 

Produkty muszą być zwrócone w oryginalnym opakowaniu, w idealnym stanie i z dołączonymi wszystkimi akcesoriami dostarczonymi w ramach oferty.

Klient musi uprzednio powiadomić firmę Lovauto pocztą elektroniczną w celu uzyskania numeru zwrotu.

Ryzyko związane ze zwrotem Produktu, niezależnie od przyczyny, ponosi Klient (pęknięcie, utrata elementów itp.).
) Jeśli Produkt zostanie utracony przez Przewoźnika podczas tej przesyłki, Klient ponosi za to wyłączną odpowiedzialność i nie może otrzymać zwrotu kosztów od Lovauto.

pl Zwroty te należy przesyłać wyłącznie na następujący adres


JPC GROUP (Lovauto.pl)

Dział zwrotów

MIELESZYN 93

PL 62212 MIELESZYN

Polen

 

Art. 11: Dane osobowe :

 

W celu prawidłowej realizacji Zamówienia zebrane dane osobowe podlegają przetwarzaniu komputerowemu mającemu na celu prawidłową realizację usługi sprzedaży online świadczonej przez Sprzedawcę.

Klient potwierdza, że zapoznał się z tym i zrozumiał.

Zebrane informacje przeznaczone są wyłącznie dla Sprzedawcy w celu prawidłowego wykonania usługi sprzedaży internetowej.

Informacje te mogą być wykorzystywane do badań statystycznych, ale w taki sposób, aby zachować anonimowość Klienta.

Przetwarzanie danych podlega zgłoszeniu do CNIL nr 1337777.

Dane nie będą przechowywane dłużej niż przez okres niezbędny do realizacji celu, dla którego zostały zebrane i nigdy dłużej niż 20 lat.

Zgodnie z francuską ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 6 stycznia 1978 roku, klient ma prawo do dostępu, sprostowania i sprzeciwu wobec wszystkich danych osobowych w dowolnym momencie, pisząc, za pośrednictwem poczty i przedstawiając dowód tożsamości, na adres

JPC GROUP

Obsługa klienta Lovauto

MIELESZYN 93

PL 62212 MIELESZYN

Polen

Artykuł 12: Prawa własności intelektualnej :

 

Strona stanowi własność Sprzedawcy w całości, jak również wszelkie prawa pokrewne.

Każda reprodukcja, w całości lub w części, musi być przedstawiona do autoryzacji właścicieli.

Żadne z postanowień niniejszych ogólnych warunków sprzedaży nie oznacza przeniesienia praw własności intelektualnej, w szczególności w odniesieniu do Produktów, na jakiejkolwiek podstawie.

 

Artykuł 13: Prawo właściwe i jurysdykcja :

 

Niniejsze Ogólne Warunki Sprzedaży podlegają prawu francuskiemu.

Konsumenci są informowani, że mogą, Przody przed wszczęciem postępowania sądowego, skorzystać z mediacji zgodnie z postanowieniami pierwszego tytułu szóstej księgi pierwszej części Kodeksu Konsumenckiego.

W celu przystąpienia do mediacji Konsument może skorzystać z usług mediatorów, których dane kontaktowe są następujące: https://www.medicys.fr/

 

Należy zauważyć, że aby przystąpić do mediacji, Konsument musi najpierw złożyć reklamację do serwisu posprzedażowego Sprzedawcy zgodnie z postanowieniami niniejszych ogólnych warunków sprzedaży.

W przypadku sporu dotyczącego interpretacji, wykonania, ważności lub rozwiązania niniejszych Ogólnych Warunków Sprzedaży, jak również powstania, interpretacji, wykonania, ważności lub rozwiązania sprzedaży zawartej w Zamówieniu, wyłączną jurysdykcją dla wszelkich Klientów handlowych mają być właściwe dla siedziby Sprzedawcy.

W przypadku międzynarodowego zamówienia złożonego przez profesjonalistę, zastosowanie ma podział jurysdykcji określony w niniejszym paragrafie.