Dostawa/Bezpieczna płatność/Gwarancja

Szybka i bezpłatna dostawa

Dostawa do domu lub biura, na terenie Francji metropolitalnej, za opłatą

PREDICT to usługa przewoźnika DPD. Jest to usługa dostawy po wcześniejszym umówieniu się w terminach i przedziałach czasowych proponowanych przez SMS po wysyłce. (Dlatego ważne jest, aby podać numer telefonu komórkowego podczas składania zamówienia) Uwaga: Jeśli nie odpowiesz na SMS / e-maile z usługi PREDICT, dostawa zostanie zrealizowana standardowo między 8 rano a 6 po południu

Jak to działa?


  • Aby skorzystać z usługi PREDICT, konieczne jest podanie ważnego numeru telefonu komórkowego. WAŻNE: Usługa PREDICT wykorzystuje do dostawy pełny adres podany w momencie składania zamówienia. W przypadku zmiany adresu (głównie kodu pocztowego) dostawa zostanie zrealizowana w standardowy sposób, w godzinach 8-18.
  • Podczas składania zamówienia, na etapie wyboru przewoźnika, wybierz opcję DPD Predict time slot delivery, a następnie sfinalizuj zamówienie.
  • Po wysłaniu zamówienia wysyłana jest wiadomość SMS z datą i godziną dostawy (w odstępach 3-godzinnych).
  • Wybierasz propozycję, która Ci odpowiada i odpowiadasz SMS-em (cena zależy od operatora) lub na stronie DPD, aby uzyskać więcej możliwości wyboru (inne daty/godziny, inny adres, w przekaźniku w zależności od kwalifikowalności zamówienia, do sąsiada lub w agencji DPD).
  • W zaplanowanym dniu dostawy otrzymasz wiadomość SMS przypominającą o wybranym przedziale czasowym dostawy.




TerminyDostawaw ciągu 2-3 dni roboczych, z wyłączeniem sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy. Termin orientacyjny, niegwarantowany. Opóźnienie w stosunku do tych zwyczajowych terminów nie może stanowić podstawy do odszkodowania.

Darmowa dostawa do domu tylko dla skarpet śnieżnych

Nasze zamówienia są przetwarzane w ciągu 24 godzin w dni powszednie. Zamówienia złożone w piątek po godzinie 11:00, w sobotę lub niedzielę będą realizowane od poniedziałku.

Jak to działa?

  • Zazwyczaj paczka jest dostarczana osobiście. Odbiór paczki potwierdza się podpisem na dowodzie dostawy wystawionym przez kuriera GLS. Paczkę może również odebrać inny członek rodziny.
  • Jeśli nie ma Cię w domu, GLS zapyta sąsiada, czy może odebrać Twoją paczkę. Jeśli żaden sąsiad nie będzie w stanie jej odebrać, GLS przekieruje paczkę do agencji (centrum dystrybucji) w oczekiwaniu na dalsze instrukcje od odbiorcy dotyczące drugiego doręczenia.
  • Lista przewozowa: Jeśli paczka nie mogła zostać doręczona bezpośrednio do odbiorcy, kierowca GLS pozostawia listę przewozową z niezbędnymi informacjami, takie jak nazwisko i adres sąsiada, do którego paczka została doręczona, oraz możliwościami zorganizowania nowego doręczenia.
Terminy


Dostawa w ciągu 2 do 3 dni roboczych, z wyłączeniem sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy. Orientacyjne ramy czasowe, nie gwarantowane. Opóźnienie w stosunku do tych zwykłych ram czasowych nie może stanowić podstawy do odszkodowania.

BEZPIECZNA PŁATNOŚĆ


Korzystamy z najnowszych technologii, aby chronić dane dotyczące płatności i zapewnić, że są one przetwarzane w bezpiecznym środowisku. Wszystkie informacje są traktowane jako ściśle poufne, a nasz certyfikat SSL, oprócz innych środków ochronnych, zapewnia szyfrowane połączenie transakcyjne.
Obecność 2 wskaźników gwarantuje, że nasza witryna jest bezpieczna: - Nasz adres URL zaczyna się od ""https://"".
Litera "s" oznacza "bezpieczny". - Na pasku adresu znajduje się kłódka.

Różne metody płatności


Na naszej stronie transakcje są zabezpieczone przez system Sogenactif firmy Société Générale. Akceptujemy płatności za pomocą: CB, Mastercard i Visa. W tym celu potrzebny jest numer karty kredytowej, dane jej ważności i kryptogram (3 ostatnie cyfry na odwrocie karty). W momencie płatności zostaniesz przeniesiony na bezpieczną platformę, gdzie wymieniane dane są szyfrowane, nic nie jest pokazywane ani przechowywane podczas transakcji.


Możesz zapłacić za swoje zakupy 3 razy bezpłatnie za pomocą polecenia zapłaty, bez związanych z tym kosztów administracyjnych. Aby skorzystać z tej metody płatności, łączna wartość zamówienia musi przekraczać 60 €. W tym celu należy podać numer karty kredytowej, datę jej ważności oraz kryptogram (3 ostatnie cyfry na odwrocie karty). Całkowita kwota zamówienia zostanie podzielona na 3 części: pierwsza kwota zostanie pobrana natychmiast, a pozostałe 2 kwoty zostaną pobrane tego samego dnia w ciągu kolejnych 2 miesięcy. Na przykład w przypadku zamówienia o wartości 60 € złożonego w dniu 05.04.2022 r. odliczymy 20 € w dniu 05.04.2022 r., 20 € w dniu 05.05.2022 r. i 20 € w dniu 05.06.2022 r. Podobnie jak w przypadku płatności kartą kredytową w gotówce, platforma bankowa jest całkowicie bezpieczna.






Obecnie ta metoda płatności jest dostępna tylko dla zamówień online (nie dla zamówień zatwierdzonych telefonicznie przez dział obsługi klienta). Płatność zajmie kilka minut: 1. Wybierz PayPal jako metodę płatności podczas finalizowania zamówienia. 2. Zostaniesz przekierowany na stronę PayPal, aby dokonać płatności. 3. Jeśli jesteś już klientem PayPal, możesz zalogować się przy użyciu swoich danych logowania i potwierdzić płatność.
Jeśli nie masz konta PayPal, możesz je utworzyć i potwierdzić płatność. 4. Po zatwierdzeniu zamówienia i płatności nastąpi przekierowanie do naszej witryny internetowej.


Można również wybrać płatność przelewem bankowym. Zamówienie zostanie zapisane na 7 dni, po czym zostanie anulowane. Po złożeniu zamówienia otrzymasz e-mailem nasze dane bankowe. Uwaga: pamiętaj, aby podać numer zamówienia w tytule przelewu bankowego. Gdy tylko otrzymamy przelew i zostanie on zatwierdzony przez nasz dział księgowości, zarejestrujemy zamówienie jako zatwierdzoną płatność i rozpoczniemy produkcję.


W przypadku płatności czekiem zamówienie jest zapisywane na 7 dni i zostanie zatwierdzone po otrzymaniu płatności. Po upływie tego okresu zamówienie zostanie anulowane.






Czek należy przesłać na następujący adres TAILLEURAUTO.COM 2 rue du Maréchal Leclerc 59115 Leers Uwaga: pamiętaj, aby podać numerzamówienia na odwrocie czeku. Artykuły zostaną wyprodukowane dopiero po otrzymaniu czeku i zatwierdzeniu go przez nasz dział księgowości.
Prosimy o podanie całkowitej kwoty zamówienia wraz z podatkiem VAT (20%).

GWARANCJA

pokrowce dywaniki samochodowe Świadectwem jakości naszych produktów jest fakt, że jesteśmy jedyną stroną sprzedającą i na zamówienie, która oferuje gwarancję na nasze produkty.

 


pokrowce Wszystkie nasze niestandardowe są objęte 2-letnią gwarancją. dywaniki Wszystkie nasze niestandardowe podłogowe Best, Premium i Rubber są objęte 1-letnią gwarancją.

 

Nasze plany nie są objęte gwarancją. Jeśli jednak po otrzymaniu produktu wystąpi wada produkcyjna, prosimy o złożenie wniosku o serwis posprzedażowy, klikając tutaj.

 



Szczegóły naszych gwarancji znajdują się w artykule 6 naszych ogólnych warunków sprzedaży, który brzmi następująco: Lovauto. dywaniki pokrowce pl udziela rocznej gwarancji na Premium, Best i Gumowe oraz dwuletniej gwarancji na wykonane na zamówienie w przypadku jakiejkolwiek wady lub usterki materiałowej ograniczonej do bezpłatnej naprawy, wymiany artykułu, części lub akcesoriów uznanych przez Lovauto.pl za wadliwe lub zwrotu pieniędzy, jeśli producent uzna, że dwa pierwsze rozwiązania są wykluczone.

dywaniki Nasze Best, Premium i gumowe objęte są roczną gwarancją. Aby skorzystać z gwarancji, zostaniesz poproszony o dostarczenie zdjęcia wadliwego produktu. Okres gwarancji rozpoczyna się w dniu wejścia w życie potwierdzenia zamówienia wysłanego pocztą elektroniczną po zakupie.

Po upływie gwarancji umownej Lovauto.pl nie przyjmuje żadnych zwrotów. Gwarancja umowna nie obowiązuje w przypadku normalnego zużycia produktu, jego części lub akcesoriów. Korzyści z gwarancji są tracone w przypadku pogorszenia stanu produktu związanego z niewłaściwą konserwacją, niewłaściwą manipulacją lub niewłaściwym użytkowaniem produktu (dziury po papierosach, zaczepy, plamy itp.). Korzyści wynikające z gwarancji zostają również utracone w przypadku napraw dokonanych na produkcie (samodzielnie lub przez profesjonalistę) bez uprzedniej zgody naszego działu obsługi klienta.

W przypadku awarii z naszej strony produktu objętego gwarancją, Lovauto.pl zastrzega sobie prawo do zaoferowania klientowi produktu lub akcesoriów o równoważnych właściwościach.